tecrubeliiannee Son zamanlarda yaşadığım stresli olaylar ve tasikardim sebebiyle bebeğinde nabzı 170 çıktı doktor 180 ve üstü çıkarsa bebeği alırız erken doğum olur dedi 30 haftaligim