momBg canım benim Rabbim inşallah tez zamanda nasip etsin sana da evladı ♥️ bende polikistikover eşimde ileri hareketlilikte değerleri çok düşüktü geçen sene mayıstan beri tedavi gördüm çatlatma iğnesi ile şubatta da adet olunca ümidi kesip yaza doğru aşılama yapalım demiştik , sonra öğrendim ki hamileyim ☺️ tedavisi ile alakası yok dedi doktor kendiliğinden olmuş, o yüzden önce stresi bırakıyorsun . Ben önce Allahın sonra Hayıt otunun vesilesiyle olduğunu düşünüyorum canım son 2 aydır onu kullanıyordum denemeni tavsiye ederim 🥰