Ozlemmmmm koyu şekilde derken normal devam sütünü mü. Eğer öyleyse sakın koyu kıvamda yapmayın lütfen özel bi ölçüsü var fazlası böbreklerde birikme yapar sadece sıvı formda verebilirsiniz onu ölçüsüne göre. Biberon almıyorsa zaten 6aylık olmuş doktor önerisiyle kaşık mama, püre, muhallebi tariflerine yavaş yavaş başlatıp devam sütünü ölçüsüne göre kıvamda verin lütfen