Kızlar 25+1 serklaj amaliyatı ile duruyorum 14. Haftamdan beri bu gun kontrol vardı ve artık 2 haftaya bire düştü kontroller ufaklık gelmek istiyormuş ilaçlar verildi 1 ay kadar daha durdugu kadar ilaçlarla falan duracak 2 hafta sonra yine kontrol var. Sormak istedin kim ne kadar erken doğum yaptı ve süreciniz nasıl geçti lütfen yardımcı olurmusunuz