37 hafatadayim doktor şimdiye kadar sadece normal ultrason ve nts yaptı 2 hafta sonra randevum var kendi doktorumun randevusu bulamadım doğumun başlamadı ve 40 haftlari bulursanız doktorunuz müdahale ediyor mu yoksa kendi sancin gelsin öyle glmi gelin diyor çatı muayenesi özelde 37 de _yapildi önceki gebeliklerimde ama bu gittiğim doktor yapmadı