Kızlarım bugün regl günüm olmadım (genelde gecikebiliyor ve regl belirtilerim var zaten) ama her ay test yapmaya alıştığım için acaba mı diye bi yapmak istiyorum. Çevremde herkes ama herkes hamile sürekli bana ultrason fotoları atıyorlar çok üzülüyorum. Test yap olumlu his geçti bana derseniz yapcam.