bshrks Aranızda hamileyken antibiyotik kullanıp sorun yaşamayan var mı dişimde iltihap olmuş diş doktoru mutlaka kullanman gerekiyor dedi ama çok korkuyorum
Babybabylove bshrks ben kullandım canım hatta küçük bi operasyona girdim anestezi aldım sedasyon şeklinde sonrasında 3 gün antibiyotik kullandım doktorun bilir zararı olmaz derse kullan kadın doğum doktoruna da sor bebekte bendede bi sorun olmadı çok şükür
nevaneva bshrks diş için kullandım 3 kutu kullandım hatta enfeksiyon içinde 1 kutu kullandım enfeksiyon bebege daha zararlı korkmayın kullanın
nevaneva 14082014 12. Haftada kullandım 14. Haftada en son 16 da kullandım doktor kullanda çekerken az ağrı hisset demişti