ireyll_ minikbebegim06 progestan fitil ve iğne verdi. Sağlıksız ise zaten düşecek dedi bu dördüncü düşüğüm olacak çok üzgünüm. Pıhtılaşma için iğne de kullanıyordum
minikbebegim06 ireyll_ inşallah olmaz düşük vs dinlenin bol bol ağır iş vs yapmayın bol su için beta belli bir süre sonra yavaşlar diye biliyorum gerekirse başka doktora gidin
Betars ireyll_ ireyll_ merhaba birşey sormak istiyorum. Bu iğne ve ilaçla düşüyor mu kürtaja gerek kalmadan. Benimde çok yeni kese göremedik daha dış gebelikten şüphe edildi çarşamba son kez betama bakılıp sonlandırcaz dedi ama iğne mi olur kürtaj mi bilmiyorum özel hastaneye gidiyorum
Sevgiiss ireyll_ bende 3. Kez kimyasal yaşıyorum şu an muhtemelen sizi çok iyi anlıyorum çok yoruldum
ilkeli Sevgiiss kuzum sen neden kimyasal olduğunu düşünüyorsun gayet artmış seninki baktım sonuç koyduğun fotoya
Sevgiiss ilkeli 19 47 74 çıktı sonuncu 100 olması lazımdı. Başka hastanede verdim ondan mı bilmiyorum ama iki kimyasalım olunca korkuyorum artık pekte sağlıklı görünmüyor zaten
ilkeli Sevgiiss benim de seninle aynı şekilde bugün doktorumla konuştum olabilir sonuçta artmış perşembe yine kan verip usg bakıp konuşalım dedi. Sen doktora gözükmeden sıkma canını hiç Allah büyük
minikbebegim06 Sevgiiss değeriniz yüzde 60 artmış başka hastanede vermekte etkiler sonucu kötü düşünmeyin 💐
Sevgiiss minikbebegim06 inşalkah bakalım yarın ilk gittiğim hastaneye gideceğim henüz kanama ağrı bir şey yok
minikbebegim06 Sevgiiss ben 13 le öğrenmiştim artışlar sizinki gibiydi şuan kızım 2 aylık kucağımda uyuyor artışınız normal strese sokmayın kendinizi inşallah daha da sağlıkla ilerler kalbini vs de duyarsınız ☺️ kimyasal olsa artış hiç olmaz düşer