sevcnnn9 Doktor bana sabah hastaneye gel yatışını yapalım dedi iğne yaptırmak için yatış yapılmazsa %20 ücret ödüyormuşum bu konu hakkında bilgisi olan var mı beni detaylı bilgilendirirmisiniz tam anlamadım olayı
AnayimBenAna_ sevcnnn9 neden yatış veriyo ki bana doktorum reçete yazdı kendim eczaneden aldım gittim acilde vurdurdum
Ozlmm5 Bu iğne için hastaneler yatış gösteriyor bende iğne yaptırmıştım iğne yapıldıktan sonra imza atıp çıkabiliyorsunuz