Blzlg Biz bu isimler arasında kaldık farklı ve sıradışı isimler arıyoruz önerileriniz varsa çok sevinirim.
Akkdkxjdndbn Blzlg arden dışındakiler bana biraz kötü geldi. Telaffuz edince hoş gelmedi kulağıma. Barlas çevremde hiç yok. Sıradan gelebilir tabi çoğumuza da .
a-koroglu Nova kız ismi diye biliyorum bende kızım için Nora düşünmüştüm araştırırken Nova ismini kız ismi olarak gördüm bu isimler arasından bence Arden daha hoş
Blzlg Girlmama noyan da güzelmiş aslında eski türk isimlerinden “Tengri”olmasını çok istiyordum ama anlamından dolayı çok çekindim ve vazgeçtim
ynzl Biri daha yazmış ben de Noyan eklemesi yapacaktım. Uzay, Akel, Aren, Gece, Ares, Arel bunlar da olabilir. Kaizen dışında sevdim ben diğerlerini de
Girlmama Blzlg evet o da guzel ama dedigin gibi anlamini sorunca biraz sıkıntı olabilir ben oglum olsa noyan atlas koyacaktim
Blzlg ozmerd araştırıp bakarsan hepsinin anlamı çok özel illa ki klasik isim koymak zorunda değiliz,ayrıca benim eşim türk değil ikimizin kültürüne uyumlu isimler bakıyoruz insanların çocukları özel alanıdır kimseye böyle eleştiri yapmak düşmez,yani siz kendi çocuğunuza istediğinizi koyabilirsiniz ama benim çocuklarımın adı hakkında ne düşündüğünüzü sormadım. Lütfen saygılı olalım