Busbus-21 Aşılama ile 5 haftalık hamileyim fakat 5 cmlim kist de var doktorum progestan hem fitil hem iğne verdi böyle bir şey başına gelen var mı tecrübeli annelerimiz yazabilir mi ?
Selenavci63 Busbus-21 bende de 5 cm kist var 8 haftalık gebeyim doktorum sezaryen ile alabiliriz kistide dedi. Çok kafama takmıştım artık takmıyorum
yuzirneym Busbus-21 benim 8 cm kistim var canım 33 haftalığım şuan. Küçülür dediler ama küçülmedi hiç. Normal doğum düşünüyorum, sonra artık laparoskopi yaparlarsa olucam.