Kızlar pcos olduğu için her ay yumurtlamam olmuyor. Bu ay soğan kürü yaptım birde hayıt macunu falan kullandım. 13. Gün testim baya koyu çıktı görseldeki gibi. Ama benim yumurtlamam olduğu zaman göğüs ağrısı olurdu hep bu sefer olmadı. Acaba yumurtlamadım mı diye kafam karıştı.. Her seferinde olması gereken bir şey değildir dimii? 🥲 Birde günde 3-4 test yaptığım için koyu gördükten sonra ondan biraz daha silik gördüm bazen falan o yüzden kafam karıştı ama sizce yumurtlamış mıyımdır testlerime bakar mısınız? 