Askkokuluyavrum canım bak benim ablamın çocuguna ambiyoyik bant var dediler ve vücudunu sarmış dediler sakat doğacak dediler gittiği hastanede konyada ki en meşhur özel hastaneydi milyon tane test istedi biz ağlamaktan helak olduk ailecek ablam en sonunda başka doktora gitti ve doktor amniyotik bandın her hamilelikte olabileceğini boğma yapmadığı sürece atlatılır bişey olduğunu açıkladı ablamın çocugu şuan 4 yaşında ve maşallah bir parmağı bile eksik değil ve aşırı zeki doktor değiştir bence başka bir doktora daha gözük kesinlikle bende hiçbir sıkıntı çıkmadı ona ragmen 4 doktor değiştirdim sırf elektrik alamadım güvenemedim diye sende git devlete özele ama bence hemen enerjin bitmesin üzülme