TeacherMommy Az sıvı tüketiyorum bulantıdan kaynaklı. İdrar çıkışında yanma hissediyorum ve eşimle beraber olunca da yanma oluyor hastaneye gitmem gerekir mi korkuyorum 🥹
TeacherMommy babyylve_ acile gittim tahlil bile yapmadan monurol yazdı, yanma geçti gibi ara ara hafif hissediyorum bol su içmeye çalışıyorum. Sağlık ocağında tahlil yapicam duruma göre alayım ilacı diyorum
babyylve_ TeacherMommy yani bol bol su içmen lazım bak inan ki bol sudan sonra rahatlama hissedeceksin
babyylve_ TeacherMommy düzelir tatlım bende sık sık enfeksiyon geçiren biriydim ne kadar su ıcıp tuvalete çıkarsan o kadar rahatlıyor