Mavili1480 32 haftalikken kiyafetlerini yikayip utulemistim hastane icin hepsini ayirip duzenleyicilere koydum bi kac eksik var onlari aldiktan sonra valize de yerlestiririm suan 34 35 hafta arasindayiz ara ara dolap iclerini hallediyorum bayramdan once de cam perde vs genel buyuk isleri hallettim suan o duzeni korumaya calisiyorum parca parca yapiyorum yine bi yerleri halilari yikamaya vericektim doguma yakin ama bayram bahanesiyle evde makinayla yikadim bi tozu gitsin diye duruma gore onlari yikamaya verirsem tekrar bi siler supururum bastan hallolur