Merve06 Ay hiç sormayın sürekli limonu tuzlayıp yiyesim geliyor ağzım sulanıyor hemen bende yiyorum acaba çok limon zararlımıdır 😂✌🏼
Havvacerenn Merve06 benimki oğlan çok limon yedim ay tuzlayıp yedim deli gibi bide kızda öyle diyolar öyle şeyler hurafe ye canım canım çektiyse
firdevs Merve06 ben de aynı senin gibiyim canım oğlum olacak 20 haftalığım yeni yeni tatlıya dönüyorum ama şerbetli tatlı yiyemiyorum sadece çikolata 😍😋
Merve06 Ay yemeyim madem okadar fazla limon Allah korusun 😍🙈 sağ salim kucağımıza Almayı nasip Allahım bebişlerimizi 😍💋💕
Alev_uraz Benim oğlum olcak bende hala daha günde 1 tanede olsa yiyorum ama dedikleri gibi fazlası zarar özelliklede tuzlayınca aşırı ödem yapıyor 33+2 deyim bu arada🙄💙😂 ekşinin kızla pek bi alakası olduğunu düşünmüyorum
ozgedeniz Limonun faydalarına internetten bakın 50 tane faydası var bende yiyorum oğlum olacak bence cinsiyetle alakasi yok kızımdada çok yedim.
deryakabali Bende çok yedim hatta şuan da istedi canım kalkıp tuzlayıp yiycem😂😂 kan pıhtılaşmasından kaynaklı düşük riskim vardı ama çok şükür bişey olmadı
Merve06 Havvacerenn haklısın cinsiyetle alakası yok canım 😂ama aksine canım hiç tatlı çekmiyor zor yiyorum tatlıyı . Cinsiyeti öğrenince haber verecem 😍🤰🏻😂
Merve06 Melegimveben ye ozaman tatlım iyi gidiyor haa 😂😂 portakal gibi yiyom kabuklarınıda yiyom iyice yıka ama
HalisEbruoban Merve06 bende günde belli iki tane limonu tuzlauıp yiyodum ilk baslarda simdide hep tatlı istiyo canım su an 36 haftalık hamıleyım kızım olacak