Nurella__ Kızlar 12 hafta gittiğimde doktor erkeğe benziyor demişti.. 13 haftanın sonlarında gittim %80 kız ama kendini göstermedi son gittiğimde. Sonra tekrar yine bakalım dedi emin olamadı ilk erkek demişti ama kafam karıştı bu durumu yaşayan varmı
Minnakpopus Nurella__ bence detaylıyı bekleyin bu sıralar cinsiyet yanılması çok gazla yaşanıyor sürekli duyuyorum. Kuzenimede 14 de erkek dedi 16 da kesin kız dedi parti falan yaptılar 21 de detaylıya girdi resmen pipisi el sallıyordu dedi 🫣😂
Alvn3946 Nurella__ bu %80 lik payı ne kadar doğru acaba 13+4te kıza benziyo dedi bugün 14+6 %80 erkek dedi
Annekuzusu06666 Alvn3946 bnaada tam tersi yüzde yetmiş seksen erkek dedi 13 haftada şimdi 14 +1 de gidicem bakalım ne diyecek ne kadar emin olabilirki aceba