Mucizem0301 Kesinlikle Batmaaann, bizde oradan tayine geldik 3 yıl önce. Gap mahallesinde oturuyorduk, en elit mahalle diyebilirim. Avm, hastaneler , restoranlar , parklar , cafeler hepsi ayağınızın altında yürüme mesafesinde. Birde güzel bir arkadaş çevreniz olursa miss. Ömrümün sonuna kadar Batman da yaşayabilirdim. 🫠Bu arada Eşimde çok rahattı iş yönünden.