pinar55 aynı haftadayız benimde bebeğim sadece gece yatağa yatınca hareket ediyor onun dışında gündüzleri çok nadir ve sakin hareketleri var sanırım kendimizi gün içinde yoruyoruz miniklerde bizimle yoruluyor ben böyle düşünüyorum çünkü 31 haftaya kadar çalışıyordum 31 de izne ayrıldım 2 haftadır bebişin eşyalarıyla uğraşıyorum biraz fazla yoruluyorum ve artık karın ağrısı çatı ağrısı falanda yaşıyorum bence artık normal ya yerleride daralmaya başladı artık suda sabit büyüdükçe hareketleri daha da azalacak bence