Kızlar ya, ben test yaptım 3 testte pozitif çıktıı. Sonra gittim sağlık ocağına kan testi verdim 56 falan çıktı 3.4 haftalıktım doktora randevu aldım o arada tatile gittim geldim, 2 gün aşırı kan testi veremedim. Yani çarşamba günü doktor randevum kan testi hiç vermedim birkerenin dışında bir sorun olurmu sizde nasıl ilerledi bu durum benim gibi olan varmı yoksa ben ilk miyim? 😂 Burada kimyasal vs boş gebelik tarzı şeyler görüyorum açıkcası korktum biraz, öyle olmuş olsa kimyasal falan kanama ile belli eder kendi sanırım çünkü bende hiçbir şey olmadı Allaha şükür birtek adet günümde ilk gün kahverengi leke onun harici yok bana biraz destek olun kızlar çarşambaya kadar bana nasıl geçicek gün bilmiyorum yardımcı olun💕