Nazliip Kızlar iki ay önce kürtaj oldum şu an hamileliğimdeki gibi çok uykum geliyor ara ara belimi ağrılar giriyor acaba tekrar mı hamileyim bu belirtileri yaşayan var mı gözümü açamıyorum
Meral_63 Nazliip test yapınca yaz olur mu inşallah vardır Rabbim sen ve benim gibi evlat isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥲🥹
1_Pandackk Nazliip benim şuan gebelik belirtilerim var çok kötü Göğüslerim ağrıyor adetim gecikti mide bulantısı var kramp kasıklarda gebelik testim pozitif kan verecem akşam
Eylul15 Nazliip ben de iki ay önce kürtaj olmuştum maalesef.Uyku,bel ağrısı ve kasıklarımda ağrı gibi belirtilerim vardı şüphelenip test yaptım ve pozitif 🙏 Diğer hamileliğimde hiç belirtim olmamıştı.Sizinkisi de belirti olabilir bence 😇
Busranur_mnts inşallah vardır ya ben de martın 15inde düşük yaptım birka. gün önce kasık ağrılarım oldu pcos var acaba yumurtluyomuyum yoksa yeniden gebelik mi oluşuyor diye düşünüyorum inşallah olur sizin de kolaylıkla sağlıkla
Meral_63 Busranur_mnts bende 8 Mart’ta kürtaj oldum bel ağrısı aşırı uyku kahverengi lekelenme bile oldu ama maalesef 4 nisan da adet oldum ☹️🥹
Cnhavva Busranur_mnts bende ogrendigim ay kasik agrisi yasamistim ama sag tarafimda siddetli olmustu kist ameliyati gecirmistim bende o yeniliyo sanmistim ama sag tarafima yerlesmis galiba onun agrisiymis beklemiyodum zaten harici cok bi belirti de yasamadim hamileyim diyebilicegim
Busranur_mnts Nazliip teşekkürler benim pcos var tam gününde olmuyorum ama 33 35 falan oluyordum en fazla 40 gün olmuştu o ay da kimyasal geçirmişim zaten bekliyim bakalım
Busranur_mnts Meral_63 ya ben zaten hemen gebelik beklemiyorum pcos olduğundan yumurta zor gelişiyor ya ama işte yine de bir umut olur mu acaba diye bekliyorum benim müdahalesiz düşük oldu kendiliğinden
GULLMOMMY Meral_63 canm inşallah isteyen herkese kısmet eder rabim inşallah tez vakitte güzel haberler allalım ben bu ay korunmayı bıraktım 3 ay önce kürtaj oldum doktor 1 ay demisti ama ben 3 ay bekledim
Busranur_mnts Cnhavva benim de hamilelikte kasık ağrım göğüs ağrım falan olmuştu ben de sağ tarafta gidip gelen batmalar hissettim falan öyle test yaptım da düşük olsu nasip olmadı artık hayırlısı adet olursam yine klomen kullanıcam
Cnhavva Busranur_mnts benim de 2.5 yil sonra oldu o ay diyete spora baslamistik aklımızda çocuk yoktu belki de kafamiz rahat stresimizin az olmasi bide yemek uyku rutinleri saglikli beslenme vs etkili olmustur