Sedset Merhaba hastane çıkışı için hep bebitolarımızı konuşuyoruz peki sizler nasıl bir şey tercih ettiniz eşofman takımı mı daha iyi olur elbise gibi mi fikirlerinizi bekliyorum 🌸
Fatmadmr37 Sedset ben sezeryan dogum yaptığım için elbise koymuştum çok daha rahat oluyor tabi dikiş bölgesine de bir şey değmedigi için. Ama sizin normal doğum ise eşofman takımı falan da rahat bir şey tercih edebilirsiniz.
Mrvsmt2502 Sedset rahat bir eşofman takımı ile gideceğim o gün hastaneye çıkarkende giyer gelirim zaten eve gelince duş almak lazım 😃
sblyzl Sedset ben sezeryan oldum elbise olmaz sezeryan için çünkü idararı uzun süre bağlı tutuyorlar uzanıp kalkarkende rahat olucagınu düşünmedim o yüzden 2 pijama takımı 2 emzirme atleti. Kişisel eşyalarımı götürmüştüm yine aynı şekilde yapacaö hatta pijama takımını 3 e çıkaracağım 😂😂
myangelson Sedset tesettür ikili takım almıştım örme onu giydim sezaryen olduğum için rahat olması önemliydi
Sedset Benim de nisan sonu mayıs başı gibi olucak sanırım şuanlık normal ilerliyoruz ama çatı muayenesi olmadım daha muhtemelen ondan sonra bir tık daha belli olucak nasıl olacağı ama emin olamıyorum yaz geldi dedik kışta geri geldi 😂
Beybisiiiii Kızlar ebrar isimli nakışlı fiskolu takım var elimde hiç kullanılmadı isim değişikliğinden dolayı satıyorum ilgilenen olursa uygun fiyata vereceğim