Babybabylove Kızlar kalça ağrım bar 36+4 oldum normal mi doğumun yakın olduğunun mu göstergesi lütfen cevaplayın bel fıtığı gibi belimden kalçama vuran tek taraflı bir ağrı sizce doktora gitmeliymiyim daha haftaya gidicem açıklığıma bakılmadı nstye bağlanmadım
ertonunannesi23 Babybabylove bende de var bu ağrı ben nstye 33. Haftadan beri giriyorum 36. Haftamdayim sancım çıkmıştı açıklığıma da bu hafta bakacak ve regl ağrısı yaşıyorum 🥲 kalcam ve belimde ki ağrı da dhaa fazla
Balbebek012 Babybabylove magneyzum içiyor musun günümüz aynı ben 34 ten sonra içmeye başladım rahatladım benim de aynen böyle ağrılarım vardı
ilkkezanneyim Babybabylove halk arasında kengi deniyor bu ağrıya sadece hamilelikte olmaz bir çok zamanda olur ama hamilelikte de olur bence gitmenize gerek yok ama en iyisini anne bilir içgüdülerine güven git diyorsa git bence bu dediğin ağrıyı 4 aydır çekiyorum bir çaresi de yok oradan biliyorum 🥲😅
Emn-yldrm2 ertonunannesi23 bende dün gece sancım oldu regl gibi 36+3 hastaneye gitmedim açılmama var mı bilmiyorum yoksa doğumu belirtilerşmi bilmedim
ertonunannesi23 Emn-yldrm2 ben doğum belirtisi olasaya kadar gitmeyi düşünmuyorum zaten randevum var birkaç gün sonra o zaman anlarım ne olduğunu 🤣 Burda yazılanlar gibi evde sakin ve panik yapmadan süreci geçirmek istiyorum inşallah sağ salim kucağımıza alırız