Vasyak1621 Arkadaşlar merhaba, Geçtiğimiz günlerde gruba yazmıştım kendi kadın doğum dokturumla görüştük WhatsApp üzerindende losyon verdi cildiye doktuna göster dedi bildiğiniz üzere geçen hafta tatil oldukları için gidemedim yaralarım aon durumu bu aşırı derecede kaşıntı yapıyor,Kedimizin sol kulağında hafif mantar tesis koyuldu kayinbabamlara geri bıraktık kedi mantarı olabilirmi yada bu durumu yorumlayacak bilen birisi başından böyle bir yaşayan varmı 13.hafta gebeykm yarın 14 hafta giriyorum yarında kontrol var kadın doğum uzmanınimda yardımcı olurmusunuz ![