Minkkk merhaba biz hep takipte olarak 39+6 da normal doğumla kavuştuk, 3250 gram 52cm doğdu hiçbir problem yaşamadık ac geriliğinden dolayı çok şükür.. ve bebiğim doğduğu günden beri uzun ince yapılı bundan dolayı karın çevresi de olması gerekenden ince geriliğin bundan olduğunu düşünyorım. Takip edin mutlaka ölçümlerinizi ama içinizi de ferah tutun derim bebeğiniz uzun olabilir sizin de🫶🏻 ve doktorunuza da danışarak bi tık protein tüketimini arttırabilirsiniz bana bunu önermişti birkaç hafta