canım çok geçmiş olsun 🫶🏻 benim bir arkadaşımın da hamileliğinde polip çıkmıştı, o da 26. haftadaydı yanlış hatırlamıyorsam. doktoru çok panik yapmadan takip etmişti, önemli olan enfeksiyon olmamasıymış. örnek alındıktan sonra da 1-2 gün hafif lekelenme olmuştu ama normalmiş zaten.doğuma kadar düzenli takip edildi, sonunda sağlıklı bir doğum yaptı tabii her durum farklıdır ama yakın bir örnek olarak içini biraz rahatlatmak istedim. doktorun kontrolünde olduğun sürece çok güzel ilerler inşallah