Papatyakiz Bugün kan testi verdim 6 gün reglim geçti beta 2.40 çıktı doktor negatif diyip adet söktürücü verdi. Biraz daha bekleyip test yapıp öyle mi içsem ilacı acaba kızlar 2.40 bana çok küçük gelmedi acikcasi
Ftmnr10 1_Pandackk var gibi duruyor canım hayırlı haberlerle gel inşallah 🙏 benim bundan çok çok silikti 25.2 kan sonucu ile öğrendim bir kaç gün önce
Meral_63 1_Pandackk oyyy maşallah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin Rabbim inşallah darısı ben ve benim gibi evlat isteyen herkese nasip etsin Rabbim inşallah 🥹 dua et olur mu 🙏🏼🥲