1994ozg Merhaba hanımlar yenidoğan kıyafetlerini artık yıkamaya başlayacağımda kurutmaya atılır mı acaba hiç atan oldu mu? Evimde çamaşırlık yok çünkü asmak için, kurutmaya atılmıyorsa duruma göre alacağım mecburen
Fatmadmr37 1994ozg yani ne olur ne olmaz atmayın bence çekme ihtimali olabiliyormuş yenidogan üstleri genellikle pamuklu olduğu için. Bende de var kurutma makinesi ama ilk zamanlar atmayı düşünmüyorum.
BetulMom 1994ozg kurutma makinesini bunun için aldım zaten yoksa baş edilmez ay.şu an bile kurutmasalar o olmasa naparım hepsi küçücük
Bebegim3444 1994ozg açıkçası ben de ilk kurutmaya atmam diyordum ama sonradan düşündüm antibakteriyel bölümü vardı orada attım bir yaşındalar hala da kurutma makinasını kullanıyorum çocuklarımın eşyalarını genel olarak hep büyük alıyorum çünkü çok ufak bir çekme payı olabiliyor pamuklu olduğundan kaynaklı
Edafmo 1994ozg kızımım kıyafetlerini ilk yıkamadan itibaren attım çekme solma vs yaşamadım. Yarın oğlumun kıyafetlerinin ilk yıkamasını yapacağım onları da atıcam.
BetulMom 1994ozg ay o zaman yoktu canım .ütülemekten artık gına gelmişti.en son dedik böyle olmayacak alalım.iyi almışız ütülü gibi yumuşacık yapıyor. Kıyafetler eğer ilk kez yıkanacaksa hijyenik kurutmaya at yıkamadan,desenfekte ediyor
Fatmadmr37 1994ozg yani en azından bence ilk zaman ki ustlerini atmayın ne olur ne olmaz. Sonradan parça parça atıp deneyebilirsiniz. Bende hiç riske atmamak için direk ilk yıkadıgim üstleri asıcam. Biliyosunuz yenidogan üstleri nedense hep daha pahalı ne olur ne olmaz 😅
Bebegim3444 1994ozg evet attım antibakteriyel bölümüne attım. Çünkü o kadar küçük kıyafetleri tek tek tek asmak o kadar zor ki😃 Ha bir de çıkardıktan sonra yatagin üstüne serdim biraz havalandırdım ondan sonra ütüleyip kaldırdım
Sedset Keşke kurutma makinem olsaydı dedim yeni kıyafetler malum tozlu oluyor ama bir sürü yeni kıyafeti aynı anda yıkayınca sanki hiç yıkanmamış gibi oldu kurutmaya atsaydım tozunu toplardı ne güzel
arciha 1994ozg Bebek programına attım ben sadece zıbınlarda biraz çekme olmuş ama çıkan toz gerçekten inanılmaz çoktu onu gördükten sonra pek umrumda olmadı çekmesi 😀
Cnhavva 1994ozg ben tecrube edinmis oldum onu makinada yipraniyo vs diye yuksek devir atma dediler hassas programa attim biraz islak gibi cikiyo sonra kurutmada bebek ayarina attim ama fazla islak oldugu icin makinanin zamani uzadi ekstra programa attim vs suanki aklimla kisa programa atarim yine 30 40 arasi ama 1000 1200 devirde falan yıkarım kurutma da bebek ayarina atiyorum zaten kuculme farketmedim ben zaten ufaklar giymeden tozunu falan almış oldu