minnakhanimmm valla ben geçen sene 8 e yeniletmiştim bu sene 28… mayısta doğurcam nasipse bu sene yaptırmak istemiyorum çünkü bütün haklarımı kullandım kesin yüksek fiyat çekcekler eşim de yaptıralım diyo bende bekleme süresi 1 yıl falan olan farklı sigorta yaptıralım uyguna diyorum ama bakalım😂