cnrbia Kızlar nasıl atlattınız yaa baya zor geçiyor ilaç içemiyoruz bitki çayı içemiyoruz nasıl geçecek bu grip 😏😏😂😂
Selim_Alparslan cnrbia bende bayramdan beri hastayım sadece sesimde kaldı ve öksürük geliyor arada geçmiş olsun. Bol bol meyve yiyin dinlenin.
cnrbia Selim_Alparslan teşekkürler sizede geçmiş olsun. Öksürük yeni başladı bende de inşallah çabuk geçer 😣
Womanmom15 cnrbia ben çok ağır grip gecirdim 3 ay kadar da öksürük ve hala hırıltı var parol olmasa tekrarlsyacakti o yüzden dedim