MinikTospa Merhaba ben 15 haftalık hamileyim özel muayeneye gidiyorum. Doğum Karataş hastanesinde olacak fakat şuan 55 bin dedi doktorum eylüle kadar bir daha zam gelir dedi. Ege üniverstesinde daha uygun ayrıca oda tutulabiliyor diye duydum ne kadar doğru bilmiyorum. Bilgisi olan var mı?
Selin_murat1987 MinikTospa MinikTospa MinikTospa Ege üniversitesinde kalp ameliyatı oldum özel oda tuttuk ama hayatımda gördüğüm en pis hastaneydi
Kikiriki MinikTospa merhaba ben bugün hastaneye gittim. Sistemleri hiç bildiğim gibi değildi sıra alıyorsunuz çok erken gitmeniz lazım sonra sizi kadınndoğım odasına alıyorlar orda 2 doktor var biri gebelere bakıyor diğeri kadın hastalıklarına oturuyorsunuz ve oturduğunhz sıraya göre sizi çağırıyorlar ben 8 de gittim 10.00 da bana sıra hala gelmemişti. Hangi doktorla görüşeceğinizi seçemiyorsunuz çünkü hangi doktora randevu aldığınızı bilmiyorsunuz kim varsa o bakıyor
Kikiriki MinikTospa oradaki hastalarla konuştum öncelikle daha önce doğum yapanlar vardı sıra beklerken eğer özel oda boş ise doğum yaptığını gün o zaman özel O da veriliyormuş ancak eğer o gün içerisinde boş oda yoksa yine özel oda alamıyor muşsunuz sezaryen Sayar bir gün yoğun bakımda kalıyormuşsunuz Ve yoğun bakımda da yanınızda hiçbir şekilde refakatçi vermiyorlarmış.
Kikiriki MinikTospa ben cuma günü gitcem Ege’ye bilgi almak için eğer net bilgi alırsam size yazarım mutlaka burdan
MinikTospa Çok iyi olur çok teşekkür ederim. Rica etsem benim içinde bir soru sorabilir misiniz? Benim 2. Hamileliğim ve 3,5 yaşında bir kızım var özel oda tuttuğumda oda benimle kalabiliyor mu ? Bu benim için çok önemli çünkü bırakabileceğim kimse yok.
MinikTospa Selin_murat1987 Çok geçmiş olsun. Üniversite hastanesi belki biraz daha özeniyorlardır diye düşünmüştüm açıkçası
Kikiriki MinikTospa zaten ben gittiğimde hep yanımda riskli gebelik grubunda olan hastalar vardı çoğu çok ilgililer o yüzden geliyoruz diyorlardı mesela sağ tarafındaki kadın kanser hastasıydı sol tarafındaki kadında böbrek yetmezliği vardı o yüzden Ege’ye geliyoruz diyorlardı. Ayrıca doğum odaları eğer özel olarak alamıyorsanız beş kişilikmiş
Kikiriki MinikTospa Ben de özel olarak doğum yapmak istemiştim oradaki insanlarla da görüştüm hastane veznesindeki adamla da görüştüm yani doktorla sürekli görüşmek gerekiyormuş denk geldin doktora da söylüyormuşsunuz ben sizinle doğum yapmak istiyorum diye eğer doktor boşsa sizi alıyormuş özel ücretli olarak zaten ben orada hiç rahat edemedim sistemleri çok garip geldi bana çok kalabalık bir yer zaten o yüzden randevuyu bile beklemeden çıktım çünkü önce doktorla görüşüyorsunuz ultrason sırasında sonra girip ultrasondan bakıyorlar eğer Kan isterlerse kan alıyorlar Ve orada tekrar sıraya giriyorsunuz
MinikTospa Kikiriki Yaa baya hayal kırıklığı olduğu benim için şu an. Sistemleri dediğiniz gibi değişikmiş. Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için
Kikiriki MinikTospa rica ederim detaylı anlatmaya çalıştım ama isterseniz sizde bir gidin görün içinizde kalmasın