Kbrkbr34 Yeni doğum yapan annelerim yardım istiyorum. Hemşireye neler veriliyor. Benim doğum Ağustos sonu eylül başı gibi planlanıyor. Eksikleri artık yavaş yavaş almak istiyorum.
aylinpalaa Kbrkbr34 bebek için 1 hastane çıkışı (şapka, eldiven, çorap, iç zıbın, tulum veya takım) Bez Mevsimine uygun müslin veya battaniye
Smileylaylom Ben normal doğum yaptım beni doğumhanede giydirdiler benim için de elbise gecelik vermiştik