Kızlar merhaba… Henüz hamileliğimin başındayım. Cumartesi ve bugün kan verdim 2 katı artmıştı çok şükür. Ama henüz doktora gitmedim cuma gününe randevu alabildim. Benim sorum şu ara ara vajinama sanki bıçak saplanıyormuş gibi bir ağrı giriyor ama hep aynı noktaya yani vajinanın sol tarafına. Normal mi böyle bir durum yaşayan var mı aranızda. Çok korkuyorum ilk hamileliğimde böyle birşey yaşadığımı hatırlamıyorum. Adet sancısın benzer sancılarım var bu normal biliyorum fakat bu ağrı beni çok korkutuyor.