Hanımlar ben ailemden uzaktayım o gün geldiğinde belki ailem gelir ama ben onlara yük olmak istemem. Yanı başımda kaynanam var onada artık muhtaç olmak istemiyorm birşey yapmadılar yaptıklarınıda minnet ettiler. Doğumum başlarsa haber bile vermek istemiyorm 1 yaşında çocuğm var bir iki ay sonra nasipse normal doğm yapacağm, özelde düşünüyorm sizce eşimle ve çocuğumla tek olucaz zor olur mu eşim çocuğa baksın bende kendime ve bebeğe bakarsam yaparım diye düşünüyorm