ikizlerin_annesi__ benim ilk gebeliğim öyleydi 6.ayda vs yine kanama olmuştu. Progestan iğnesini ve hapını kullanmıştım. Ama kendimi yormadım,stres yapmadım ,temizlik için hiç kendimi heder olmadım. Kustum ama yine de ilaçlarla beslenmeye çalıştım hem uzandım. Çok şükür oğlum mayısta 9 yaşına girecek 🙏🏻 dediklerimi yapın kendinizi üzmeyin.