Edafmo Slhls ben trendyolda yaptırdım gros shop satıcısından alt üst eldiven ve şapka olarak 700₺ ye çok memnun kaldım
Girlmama Slhls 8 martta dogum yaptim bunu almistim herkes cok begendi doktorumuz kokos bir kiz dedi kalitesi kumasi harika
Yogurtlupilav Slhls idil baby nin çok güzel bir müslin takımı var kız bebek için, onu aldım. Oğlumda da idil babyden almıştım memnun kaldım
Beybisiiiii Kızlar ebrar isimli nakışlı fiskolu takım var elimde hiç kullanılmadı isim değişikliğinden dolayı satıyorum ilgilenen olursa uygun fiyata vereceğim