Kızlar selam. 46 gün önce epizyolu normal doğum yaptım. Epizyodan hep çok korkardım başıma da geldi maalesef. Sorum şu, 40güm sonra kontrole gel dikişlerini kontrol etcez demişlerdi benim epizyo dikişimin çoğu gitmiş sadece ucunda toplu iğne başı büyüklüğünde bir kırmızılık açıklık var. Kime sorsam o öyle kalıyo normal dedi. Epizyolu normal doğum yapan arkadaşlara sormak istedim orda denildiği gibi o açıklık normal mi yoksa değil mi siz neler yaşadınız? Bi de Cuma kontrolüm var bugün regl oldumm muayeneye engel olur mu acaba?