GizemHamza34 bundan emin misiniz çünkü bende zar zor perinatolojiden randevu aldım bebeğin pozisyonundan dolayı hiçbir şey göremedi, tekrar gelmen gerekiyor ama randevu almalısın dedi. 10 gün içinde tekrar muayene hakkım olsa tekrar randevu al demezdi, ki alamadığım için de gidemedim zaten🥲 özellerde böyle ama devlette böyle işliyor mu bilmiyorum.