Ya çoğu yerde kasılmanız geldiği gibi hastaneye gitmeyin diyor evde vakit geçirin diyor.ancak doğum hikayelerinde vs gördüğüm normal doğum sezeryana dönebiliyor bunu da nstde kalp atışı düşmesinden ya da açılma ilerlememesinden anlıyorlar.ancak bizim bunu evde anlamamız mümkün değil.sizce de bu tehlikeli değil mi herşeyin yolunda olduğunu nerden anlarız