Anonymouse Kızlar selam, beneğiniz için şampuan, losyon/bebek yağı, deterjan, pişik kremi olarak neler kullanıyor hangi markayı öneriyorsunuz tecrübeli anneler yardım edin 🤭
hhaziran Anonymouse ilk kızımda mustela kullandım, 4.5 yaşında hala kullanıyorum Ye nemlendiriciyi mamaaura düşünüyorum, temizleme suyu mustela kullanmıştım ilk bebekte memnundum, yada yine mamaaura, şampuan mommy made it düşünüyorum bebek yağı gözenekleri tıkadığı için önerilmiyor
Anonymouse hhaziran Evet ben de biraz araştırdım losyon önerilmiş çoğunlukla ama marka olarak ne tercih etmeliyim bilemedim
ayseayseaysee Şampuan, çamaşır deterjanı siveno; vücut nemlendiricisi ve pişik kremi ecowell, bebek yağı almadım onun yerine yenidoğan dönemi sonrası zeytinyağı ve sarı kantaron yağı kullanacağım. Benim de merak ettiğim şey vücut losyonu aynı zamanda günlük yüze sürülebilen krem mi oluyor yoksa yüz kremi ayrı losyon ayrı mı kullanılıyor? 🤦🏼♀️