Kızlar ikinci hamileliğim. 22+4 üm.. ilk hamileliğimde 2 doz olmuştum. Bundan 9 ay önce yani.. bu hamileliğimde hiç olmadım geçen sağlıkocağından ebe aradı gel ilk dozunu yapalım dedi. İlk doz için geç kalmadık mı dedim? 30. Haftaya kadar her iki dozu da olabilirsin geç kalmış değilsin dedi. Doğru mu bu kızlar?