Merhabalar kızlar. 8+2 yim birden kanamam geldi ve hastaneye gittim etlik şehir hastanesi alttan bakması gerektiğini söyledi normalde kabul etmem ama korktugum için baktırdım daha sonra hiçbişi yok dedi beni gönderdi sonra bilkent şehir hastanesine gittim ordada alttan baktı kanama alanım oldugunu söyledi ve alttan baktıkça kanama çok gelmeye başladı sonra yatış verdiler bana ilaç tedavisi verdiler progestan fitil olarak kullanacaksın dediler. Kanama alanı neden oluşur hiçbir şey demediler ben ilk bebeğimdede aynı şeyleri yaşadım ve onun kalbi durmuştu şimdi bu bebeğimde de minimal kanama alanı var dediler ilk gebelğimde altan muayene ola ola hiç iyiye gitmemişti durumum o yüzden alttan muayene beni her zaman korkutuyor. Şuan kanamam durdu fitil olarak ilacı alıyorum ama doktorlarada güvenilmiyor ilgilenmeden başından savıyorlar hamile bi kadın alttan muayene olmamalı ve alttan ilaç almamalı diye düşünüyorum ama bu sefer ilacı kullanmazsam kendimi suçlu da hissederim ne yapacağımı bilemedim bu ilacın zararı olur mu sizce? Sabah akşam fitil olarak kullanmayı önerdi kafam çok karıştı.