eceeelmn Sevgilimmmmmmm doktorum 2fincan içebilirsin demişti hatta bitki çaylarından sadece ıhlamur öneriliyor
Elifseker Sevgilimmmmmmm ben sadece ıhlamur kullanıyorum böyle kendimi halsiz hissettiğimde ballı falan