Mavipatik Mardinbaby_ folyo cok zararlı zaten olmaması iyi olmuş 🫠 Ben tavuk falan atınca içi pişsin diye üstüne yağlı kağıdı ısllayıp kapatıyorum bir müddet öyle pişiriğ sonra açıp pişirmeye devam ediyorum