kalocwom ben hastane çıkışını müslim aldım, 3 tane tek kat, 1 tane 2 kat, 1 tane de 4 kat müslim battaniye aldım. Kıyafetlerde dikkat ettiğim tek şey yüzde yüz pamuklu yazıyor olması oldu.
3 tane yenidoğan takım
2 tane yenidoğan tulum
3 kısa 2 uzun kollu yenidoğan zıbın aldım.
0-3 ay 5 alt üst takım
0-3 ay 5 tulum
0-3 ay 7kısa kollu 3 uzun kollu zıbın aldım.
Bu aldığım takım ve tulumlar kısa kollu uzun bacaklı olan da var, uzun alt üst olan da var.
3-6 ay da aldım aynı şekilde hem uzun hem kısa kollu uzun altlı alt üst takım tulum. Ama en çok parça olarak 3-6 aldım.
Yenidoğanlar şimdilik kilosuna göre yeterli gelecek muhtemelen önden gidiyor birazcık kilosu ama eğer seyrinde gidiyorsa çoğaltılabilir.