ozge1001 Geçen ay aşılama olmuştum malesef negatif oldu bu ay tekrar deneyeceğim Letu kullanıyorum şuan haftaya aşılama yapılacak inşallah bu ay olumlu olur ekstra yapsan iyi olur dediğiniz bir şey var mı 🌼
Gks_01 ozge1001 stres yapma yeter benim 2. De tutmadı gibi tüp bebeğe doğru gidiyoruz elden bişey gelmiyor herşey nasip kendini kısıtlama 2 sinde de doktor şuna buna dikkat et demedi
Gks_01 ozge1001 10. Günümde kan verdim yani dün 1.62 çıktı çok da ümit vermiyor bana boşuna kendimi kandırmak istemiyorum