Merhaba geçmiş olsun, ben gebeliğimde de öncesinde de nabzı hep yüksek olan biriyim (panik bozukluk sebebi ile). Hatta gebeliğin 3.ayında tansiyonum da çıkıyordu bende kardiyolojiye gittim tansiyon halter takıldı herhangi bir sorun çıkmadı sonradan da tansiyonum normale döndü zaten. Ama nabzım hep 100 üzeri benim için sorun teşkil etmiyor. Ama siz ilk defa karşılaşıyorsanız belki doktorunuz ne olur ne olmaz önlem amaçlı yönlendirmiş olabilir isterseniz gidin içiniz rahat etsin. Ki zaten 3.trimester deyseniz normal gibi. Sağlıklı günler 🌺