SevcanKumluca 15 haftalık hamileyim ara ara karın ağrısı yaşıyorum bazen az sürüyor bazen çok sürüyor 😯 yaşayan varmıı acaba ?
Seymavahit60 SevcanKumluca ben canım geçenlerde siddetli ağrıdı rahim büyüdüğünden oluyo bde ben üsüttüğüm zamanlarda cok karnım ağryo bulasık ykarkn fln karnımı da yıkıyorum 🙈ıslanyo ondan sonra baslyo🙄
Aysnrplt SevcanKumluca çok ayakta kalınca bende de oluyor ya da ayaklarımı üşütünce biz de 14. Haftadayız
SevcanKumluca Seymavahit60 bende cabuk üşütüyorum canım ya inşallah bişey yoktur ister istemez endişeleniyorum işte ilk gebelik oldugundan sanırım 🙂 teşekkür ederim cevabın için ❤️