[silindi] ay bende 17 haftalık hamileyim öğrenemedik 15+2 de gitmiştim bide cihazları en iyi olan özel hastaneye gittim ultrasona girmeden vişne suyu ve çikolata yedim doktor yarım saat neredeyse uğraştı ama bacaklarını açmadı asla sıpa bizimde detaylı ya 1 ay var orada ögrenicez mecbur nasipse 🤷🏻♀️😁 neyse sağlıkla gelsinler inşallah da 🙏🏻🌸