Gbetulyildirim Selam kızlar bebek arabası konusunda kararsızlıklar içerisindeyim kullanışlı konforlu sağlam olsun istiyorum aklımdaki elele allroad modeli kullanıp memnun kalan varmı tavsiyelerinizi bekliyoruz
Zlyha71 Gbetulyildirim bende bu konuda sizinle aynıyım çok kararsızım bende elele babynin bebek arabasını çok beğendim .
Gulsum2308 Gbetulyildirim kızlar bende bu arabayı gördüm ve çok beğendim gidip mağazasından baktın özellikleri çok hoşuma gitti hafif bi araba puseti de diğer pusetlere göre daha hafif henüz alıp kullanmadım ama ay sonu alıcam inşallah
Ela11 Gbetulyildirim bugün aldım daha çok güzel çok beğendim kullanışlı şık ve spor duruyor sürüşü de çok rahat
Tuba52 Gbetulyildirim özelliklerine bakarak karar vermiştim elele ranger hepsi buradAda 1,249 a düştü bu sırada videoyuda izleyince eşimle hemen almaya karar verdik bak derim
Ela11 Zlyha71 ben bugün aldım hiç tereddütsüz alabilirsiniz çok güzel şık ve spor duruyor sürüşü çok rahat
Gbetulyildirim Bende canlı gorunce hoşuma gitti ama aklımda kalan tek soru işareti iki elle kapanması zorlar mı onda karar veremedim
Ela11 Gbetulyildirim çok basit bir şekilde kapanıyor tek hareketle hemen katlanıyor ve her bagaja sigacagini düşünüyorum
Zlyha71 Ela11 merhaba ne kadara aldınız acaba öğrenebilirmiyim . Bu arada güzel günlerde kullanın gerçekten çok güzel bi ürün .
Gulsum2308 Zlyha71 kendi sitesinde allroad modeli 1650 Ranger modeli de 1450 ama hepsiburada da Ranger modelini 1250 ye gördüm o şekilde de alabilirsiniz Ranger ve allroad arasında çok büyük bi fark Yokmuş
Zlyha71 Gulsum2308 ben alana kadar fiyat arttı kısmet değilmiş beklicem artık inşallah yine indirim olur tesekkür ederim .